Thursday, December 24, 2009

JeLaJaH BeLiA : MeReNtASi DeNaI RaJa AsAL-MaT KiLaU........25-27 DiS..09.. (sLiM-RaUb)..................

aku smpai kt pekan tm dlm kol 6.30 ptg td...nek prebet sapu la sbb brg byk..hurmm...agk teruja gak nk g kembara alam sok....tp tula...nk g kg org asli..menikmati flora dan fauna..huhu...br je pas tgk result...bg aku..result aku tu xckup baik sbb x spt aku hrpkan..to aku bersyukur gak sebab da wat yg terbaik..tu la hasilnya...esok dlm pkul 11,aku akan bertolak ke kg.lintah kt slim..program ni rmai yg ikut serta.anjuran belia slim village...xtau la mcm mn keadaannya nti...bwk khemah..dak upsi sume 20org je...aku hrp sume ok..nk cr pengalaman..rugi spe xjoin sbb sume upsi tanggung..siap ade elaun lg tu...hehe....xpela..cr pengalaman sementara msih di universiti....aku duk sorg je kt umh ni memandangkan kuliah start hari isnin...housemate aku pun lum blk g...si fiza ngan mai tu...aku pun xtau sem ni ade rumet br ke x..sbb aku tgk xde lg yg daftar kt pejabat...bagi akhir tahun ni...2009...aku hrp taun depan akan jadi lebih baik dari taun ni...aku akn wat yang terbaik dlm sume aspek......InsyaAllah....au pun xtau ape lg dugaan yg bakal aku hadapi nti.....ape yg aku hrpkan sumenya akan dihadapi dengan tabah...amin~

No comments:

Post a Comment