Thursday, December 31, 2009

hari terakhir bagi edisi 2009

hari terakhir...311209....akan meninggalkan tahun yang telah byk meninggalkan byk memori suka duka aku....tahun 2009 mungkin bukan yang paling manis bg aku..mungkin..bese2 aje..xkurang jg dgn kenangan pahit yang aku akan igt smpai mati...lebih2 lg family aku..aku akan igt ape yg org wat kt family aku..mgkin agak keterlaluan krn aku jauh lebih miskin dr mereka.tp sekurang-kurangnya km masih ada maruah yg perlu dijaga..aku berjanji atas nama mak aku..aku akn bukak kan mata diorng bahawa diorang sume silap..aku pun xpaham,apa yang aku ngan family aku wat smpai diorg nak masuk cmpur sume urusan family aku..mcm la aku mintak duit kt diorang..ape pun..aku redha..aku tabah...aku nk bantu mereka...
2010..esok..tgal hanya 2sem shj lg aku di upsi..InsyaALLAH jika tiada aral..
memikirkan cabaran dan dugaan aku utk sem ini...mmg aku dah cuak sbb nya memikirkan latihan ilmiah yang bakal aku buat..aku belum ada tajuk yang sesuai..agak susuah krn nk kena ade sumber asli..aduu..mslh..bila pk je..aku pening...tp walau mcm mn pun aku kna hadapi gak la..kna usaha lebih skit je..kua cr bhn...byk nk pkai duit..
aku akan cuba yg termampu..asgmen da dapat...ya ALLAH permudahkanlah segala urusan ku..amin.....selamat tinggal 2009....

No comments:

Post a Comment