Monday, January 4, 2010

my family....

aku ada ayah,mak....abg 2 org...adk pun 2org..aku tgh2 la....yg plg tua da 28taun..ank sedara da 4 org..2pasang....pasni aku plak..haha..xtau la bile....wait n c..juz perlu habiskan pengajian yg berbaki 2sem lg...pastu posting xtau mn hala lg coz bkn senang nk posting skang...rsau gak kalo da grad kna menganggur dlu...
skang kt umh hnya ade mak ngan adk bongsu aku je..ayah kt singapura..abg2 kt kl ngan johor...aku kt perak..adik aku yg laki kt tganu...
aku pun xpaham...org len tmasuklah sedara aku sendiri pandang rndah kt family aku...mgkin sbb miskin?mgkin ya....aku tahan je selama ni..org bercakap ttg family aku...tp biarlah..mrk ada mulut..
aku hanya tgu..suatu ms nti...mereka akan berhenti bercakap...
kdg2 aku tertekan..aku tersepit...kalo nk pilh keluarga aku ngan sedara mara...mstila aku utamakan fmily aku..kalo ade je gaduh2..aku jd serba slh...mak aku jd mangsa...suma nya gila harta...ambikla...blaja tinggi2 otak letak pale lutut....aku akn igt smpai mati ape yg korg sume wat kt mak aku.....!

No comments:

Post a Comment